Loveless - Anime Yorumum


Tür : TV Serisi
Bölüm Sayısı :12
Kategori : Dram,Gizem,Romantik,Shounen-Ai
Yayımlandığı Yıl : 2005
Konu : Aoyagi Ritsuka 12 yaşında bir ortaokul öğrencisidir ve nedeni belli olmadığı bir hafıza kaybına uğramıştır. Karakteri değişikliğe uğramıştır ve annesi artık onun kendi oğlu olmadığını düşünmektedir. Agatsuma Soubi ile tanıştığında ise hayatı karışık bir hal alır. Soubi önceden abisinin savaşçısı olduğu ama abisi öldüğü için ona ait olduğu söler. Soubi' nin Ritsuka'ya beslediği sevgi ve sakladığı sırlar Ritsuka'nın kafasını karıştırır.Abisinden kalan bir notta abisinin cinayete kurban gittiğini öğrenir.  Soubi'ye sormasına rağmen -bir nedenden ötürü- Soubi'nin ağzını bıçak açmaz. Ritsuka ise bu sırrı sonuna kadar kovalamaya kararlıdır.


  Söze nasıl başlasam bilemiyorum. Bir o kadar iyi ancak bir o kadar da kötü bir animeydi benim için. Ciddi ciddi  5. bölüme kadar falan sırf izlemek için izledim. Çünkü hiçbir şey anlamıyordum. Kim kime düşman , Ritsu'nun sorunları ne , Seimei önceden neymiş , kimlerdenmiş vs. gibi sorular kafamda fır döndü. Neyse anime bitti , dedim birde mangasını okuyayım. İşte o zaman her şey açıklığa kavuştu. Yapımcılar manga yarıdayken anime yapmaya kalkarsa olacağı budur tabi! Bitince yapsaydın ya animeyi J.C.Staff ?!


  
   Eğer baştaki bölümler ile aramdaki bu iletişim kopukluğunu saymazsak enfes bir animeydi diyebilirim :) O görüntüler , müzikler (mutlaka göz atın) , her bölümde ayrı düşmanlar animeyi yarıda bırakmama engel oldu. 
   Kulak olayını merak edenler için ise , kulak bekareti simgeliyor. Erkek ya da kız olsun , bekaretini kaybettiği anda kulakları düşüyor. Soubi'nin ise kulakları yok bu nedenle Ritsu , abisinin yetişkin bir arkadaşı olduğunu ilk başlarda tuhaf karşılıyor. Sonra ise zaten bu tip olaylar önemini yitiriyor. 

Not : Daha önce hiç Shounen-Ai (iki erkek arasındaki aşk anlamına gelir ve yaoi den farklı olarak cinselliğe pek fazla yer verilmez.) izlemediyseniz bazı sahneler sizi rahatsız edebilir. Ben daha öncesinde Junjou Romantica tarzı mangalar okuduğum için çok kafama takmadım. Yine de bunu bilerek başlayın animeye :)


  [Spoiler içerir!] Animeye izlerken Ritsuka'nın içler acısı hallerine de üzülmedim değil :( Annesi kafasına bir şeyler fırlatıp öz çocuğunu öldürmeye çalışıyordu. Gittiği terapist de  tutup Ritsu-chan'a (fangirl seviyesinde son nokta ^_^ ) aşık oluyordu. Birde hala 'kulakları düşmemiş' saf bir öğretmen vardı ki sinir oldum ben ona! Soubi'nin peşinde deli divane dönüp dikkatini çekmeye çalışıyordu. Neyse ki Soubi'nin gözü Ritsu'dan başkasını görmüyor. Hıh! [Spoiler bitti!]




 Birde cosplaylerine bakayım dedim. İşte benim favorim ;



Matane ~~

2 yorum:

  1. Merakımı giderdiğin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. mangasını nerden bulabilirim gerçekten anime o kadar belirsiz bitti ki düşünmekten kafayı yiyicem

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI